צילום ומדיה דיגיטלית


אודות המחלקה

מחלקה לצילום ולמדיה דיגיטלית הוקמה בשנת התשס”ג 2003 על מנת לתת מענה אקדמאי, איכותי ומקצועי בתחומי הצילום לציבור החרדי, תוך שימת דגש על הפן האמנותי אשר מגביר את החשיבה היצירתית ובכך משפיע על היכולת המקצועית והייחודית.
כיום, המחלקה לצילום היא המקום המוביל בישראל בתחום האמנות והצילום לציבור החרדי. לבית הספר בוגרות רבות בעלות חשיבה יצירתית המקפידות על מקצועיות ומצוינות, רובן משולבות בתחומי העיסוק השונים אשר עד כה נראו כבלתי מציאותיים לצלמת חרדית לגעת בהן מבחינת הפן המקצועי והפרקטי. הסטודנטיות הלומדות במחלקה ניצבות בפני אתגרים לימודיים חשובים מבחינת היכולת להגיע  לתוצר יצירתי, תקשורתי, מקצועי ומצוין. המחלקה שמה את המקצועיות ואת הידע הטכנולוגי במקום הראשון. במגמה מורים נבחרים וצלמים אורחים השמים להם למטרה להעצים את הסטודנטיות בתחום ההבעה האישית, בעבודה מעשית ובשוק החופשי. ישנו דגש חזק על יחס אינדיבידואלי ואחריות לכל סטודנטית ברמה האישית.
הלימודים במחלקה יכשירו את הסטודנטיות לעסוק במגוון רחב של תחומי הצילום.

 

מטרת הלימוד

תוכנית הלימודים נועדה להכשיר את הלומדות להיות צלמות מקצועיות במגוון אפשריות התעסוקה בתחום. מטרתו של ביה”ס מתבטאת בהקניית הידע ללומדות ע”י ראיה אמנותית מעמיקה הנוגעת בתחומים חברתיים, תרבותיים ואישיים המעלים את היכולת היצירתית ברמה האישית וברמה העתידנית בתחום הצילום.  הסטודנטיות מתמחות בצילום פורטרטים ובצילום מסחרי וכן לומדות את נושא הצילום התיעודי עיתונאי תוך מתן הכלים המתאימים לשלב בין התחומים. הסטודנטיות נחשפות לרעיונות ולניתוח סוגיות בתחום החברתי והאישי. הלימודים משלבים את צילום הסטילס הדיגיטלי ועבודת המחשב לפיתוח היצירתיות ולהגשת עבודות מוגמרות ומהוקצעות ללקוח. בוגרות המחלקה תשתלבנה בתחום הצילום המסחרי, בתחומי הפרסום, התעשייה, המזון, האפנה, בצילומי ילדים ומשפחה, בצילומי תיעוד, אירועים ועיתונות.

 

אני בטוחה כי לימודים במחלקה יעניקו לסטודנטיות מבט חדש אשר יזניק אותן להצלחה מירבית.
בברכה,
נגה גרינברג
ראש המחלקה לצילום ולמדיה דיגיטלית, לימודי תעודה