אודות החטיבה ללימודי תעודה


אמן המרכז לאמנות חזותית לציבור החרדי, הינו מרכז אמנות יחיד מסוגו בארץ ובעולם, המיועד לציבור החרדי ומשלב לימודים מקצועיים מתחום האמנות ופעילות קהילתית ענפה.

החטיבה ללימודי תעודה של אמן פועלת מזה כ- 15 שנים בהן צברה מוניטין של איכות מקצועית באווירה מיוחדת המתאימה לציבור החרדי.

בחטיבה ללימודי תעודה אנו מובילים אותך להיות האמנית והיוצרת בדיוק כמו שאת יודעת שאת יכולה להיות ומעמידים לרשותך סגל מרצים בכיר וכלים איכותיים וחדשניים .

בוגרות רבות מסיימות את לימודיהן במחלקות השונות המשולבות כיוצרות בשוק העצמאי, כמורות וכמדריכות ובעוד מספר רב של מקצועות מגוונים.

בתום מסגרת לימודים של שנתיים תוענק תעודת גמר של ”אמן” מטעם עיריית ירושלים ומשרד בהתרבות.

 

 

המסלול ללימודי אמנות רב תחומית

את קודם כל אמנית לימודי אמנות רב תחומית הינם חיבור בין חומרים, גישות, תיאוריה והלכה למעשה. התוכנית מאפשרת לכל סטודנטית ליצור את החיבורים המרתקים לה ובכך להביא את הייחודיות שלה ליצירה. לימודי אמנות רב תחומית היא תוכנית שפותחה בדיוק עבורך. בדיוק עבור מי שאת. אמנית.

 

תוכנית לימודים זו פותחה במיוחד על מנת להעניק לסטודנטית תשתית אמנותית מקצועית ומעמיקה ובו בזמן, התנסות והיכרות עם תוכן עדכני שיהפוך כל תלמידה ליוצרת מובילה וייחודית.
כיום, שלא כבעבר, האמן אינו מגביל את עצמו בהכרח לתחום עיסוק יחיד. השילוב בין ציור לפיסול, לצילום, למיצב מאפשרים ליצור מתוך חופש מחשבתי ויצירתיות ובכך להיות חלק מעולם האמנות העכשווי והמרגש.

 

 

התוכנית מלשבת בייחודיות בין מסלול התמחות ראשי: צילום /ציור/ קרמיקה / פיסול ומיצב ובנוסף

ובנוסף, בחירה חופשית מבין עשרות קורסי אמנות נבחרים:

סטופ מושן // רדי מייד // סייסט ספסיפיק // סינוטייפ // פרפורמנס // הדפס // מסע מצולם // וידאו ארט // מציירים במוזיאון ישראל // הדפס // סיורי גלריות // וידאו ארט // מפגשי אמן אורח // שריפת רקו // דקלים // עבודת אדמה // ועוד ועוד ועוד…

 

 

אנו שמחות להגיש בפניך את התוכנית העשירה והייחודית רק לאמן אשר בעזרת ייעוץ וליווי צמודים, תרכיבי מתוכה את המערכת המלהיבה אותך והתואמת את שאיפותייך. צאי לדרך שיש בה גילוי, חידוש, הפריה יצירתית והשמעת הקולה צלול שלך כאמנית.

 

 

צוות ההוראה של אמן מורכב ממרצות מן המעלה הראשונה. בוגרות אקדמיות לאמנות בארץ ובעולם ואמניות פעילות בשדה האמנות העכשווית. שותפות נאמנות לחזון של אמן להביא את האמנות הגבוהה לציבור החרדי. בואי להכיר אותןותביני בדיוק למה שאנחנו מתכוונים.

 

 

בואי להכיר אותנו, את תוכנית הלימודים החדשה, את המרצים הבכירים, את המלגות המגוונות  ותביני מה הופך אותנו למקום הטוב ביותר ללימודי אמנות.