עיצוב סביבה לימודית


ניידת אמנות לציבור החרדי רשמה לעצמה פריצת דרך בתחום עיצוב סביבה לימודית בבתי הספר, מוסדות שונים וקירות חיצוניים ברחבי העיר בפעילות בעלת אופי חוויתי, מלאה בהוי וחדות יצירה . הניידת נותנת מענה לדרישות החינוכיות של כל פרויקט ומייצרת סביבה לימודית מושקעת ומטופחת. הפיתוח הסביבתי תורם להטמעת הרעיונות והערכים הנלמדים לבין הסביבה בה אנו מחנכים ומלמדים, הקשר עם המסר שעל הקיר גלוי לעין ומונצח לאורך זמן.

 

בפרויקט זה מספקת הניידת פתרון כולל בתכנון ובהקמה של מרחבי למידה וסביבה החל בדיאלוג עם צוות בית הספר, דרך תכנון החלל ופרטיו, הכנת הסקיצות ועד לייצור ולהקמה. העיצוב נעשה באמצעות חומרים איכותיים תוך התחשבות ברמת עמידות ובטיחות מרבית דוגמת גבס, עץ, עיסת נייר, פסיפס, קרמיקה וטכניקות משולבות. את הפעילות מעשירות רפרודוקציות, חומר עיוני וערכות דידקטיות.

 

אמנית בעלת שם וצוות הדרכה בכיר ומקצועי מלווים את התלמידות לאורך כל זמן הפעילות בשיתוף פעולה פורה ויצירתי . הניידת אחראית לעיצוב הקיר עד השלב הסופי של התקנת העבודה במקום שהוקצה עבורה. ניתן להפעיל בו זמנית מספר רב של קבוצות ואף לעצב קיר ביום פעילות אחד. קיימת אפשרות של בניית מערך פעילות במספר מפגשים רצופים לעיצוב הסביבה לבניית תהליך של הפנמה והעמקה אשר לצידם הנאה וקסם היצירה. הפעילות יוצרת אוירה מרתקת ומגבשת של ‘כיף אמנותי’ ותחושת שייכות של הנפשות הפועלות ליצירה המוצגת בפאר והדר במוסדם.