הפח הכתום


פעילות ביוזמת עיריית גבעתיים להטמעת ערך המחזור להכרת ה”פח הכתום” למחזור אריזות מוצרים שונים, בהפקה משותפת של ניידת אמנות ושפיץ הפקות.

עיריית גבעתיים הזמינה את תנועות הנוער השונות בעיר להתחרות על עיצוב מיצג אמנותי של לוגו העיר גבעתיים מחומרי מחזור הנמצאים בפח הכתום.

בפני ניידת אמנות עמד האתגר הגדול להפעיל למעלה מ- 1500 בני נוער במרחב ציבורי בשטח פתוח. הניידת הכינה  לששת הקבוצות המתחרות את לוגו העיר על משטח בגודל 1.80/ 2מ’  אותו היו צריכים לעצב מחלקים קטנים של אריזות של מצרכים שנכנסו לפח הכתום, עטיפות של חטיפים, קרטוני חלב, מעדנים, מכלי פלסטיק שונים, פקקים בגדלים מגוונים ועוד.

בסיום הפעילות עברה ועדת שיפוט בין המיצגים וזיכתה את הקבוצה המנצחת במקרן סרטים.

בסיום הפעילות זכתה הניידת לשבחים רבים על הארגון יוצא הדופן, על השינוע המופתי של כל חומרי היצירה ובצוות ההדרכה המקצועי שליווה את כל הפעילות.